יום חמישי, 9 במאי 2013

"אני בחיים לא אצליח לרזות..."

משפט זה נשמע לכם מוכר ?
אנחנו  חושבים ולעיתים אף אומרים אותו לעצמנו שוב ושוב 
ולבסוף...  הופך לאמונה שאנו פועלים לפיה.
איך זה קורה ?  אמירה שלילית זו שאין לנו סיכוי לחולל 
שינוי המוח קולט,מקודד ומאחסן בתוכו. לא די בכך שהוא
מאמץ את הרעיון אלא שהוא גם מוביל אותנו לפעול לפיו -
אם אין לי סיכוי  לשנות את המצב  ולרדת  במשקל אז אין
סיבה להשתדל ואפשר  להמשיך ו"להשתולל" ... 
כך קורה שאני מוצאת את  עצמי באכילה ללא גבול  
המובילה אותי לעליה נוספת במשקל... המוכיחה לעצמי
שוב כי האמונה ש"בחיים לא אצליח לרזות ..." אכן נכונה. 
זוהי הדרך בה נבנית האמונה ומקבלת שוב ושוב חיזוק והוכחה 
שהיא אכן נכונה...
קוראי היקרים, אין זו  גזירה משמיים !!!
כמו שלימדתי את עצמי את האמונה השגויה ש"בחיים לא 
אצליח לרזות..." ולפיה פעלתי כל השנים, כך אני יכולה ללמוד
אמונה חדשה ש"אני יכולה להצליח לרזות". גם אם ארד 
בהתחלה רק 300 גרם – זו כבר הוכחה  כי המחשבה 
החדשה נכונה... (הפחתה של כל גרם נחשבת כירידה).
החכמה הגדולה היא להיות מסוגל לזהות את הצעד הקטן הזה, 
להעריך אותו, ולהיות סבלני שיביא אחריו צעד קטן נוסף... 
ויחד יצטברו הצעדים הקטנים ויהפכו לשינוי הגדול המיוחל... !
בדיוק כמו בתהליכים אחריםבחיים : חסכון, למידה, יצירה, 
 התפתחות  ועוד... זיהוי הצעד הקטן ותפיסתו כהוכחה לשינוי
המתחיל ...עשוי להביא אחריו צעד נוסף שהוא בבחינת עוד
הוכחה קטנטנה כי המחשבה החדשה יכולה להיות נכונה.
כל הוכחה תחזק את המחשבה שאני יכולה להצליח לרזות
ולבסוף היא תהפוך לאמונה בעצמי.
כאמור גם התקדמות קטנטנה נחשבת התקדמות !  אמנם 
איטית אך חיובית, עם  מגמה ברורה לעבר המטרה...!
בימינו ב"חיי האינסטנט" כשהכל  קצר ומיידי אנו מצפים 
לשינוי מהיר כאן ועכשיו ! ומה שלא נראה מייד – לא נחשב!
המהיר לא מוכח תמיד כנכון ואיכותי... וכך גם בנוגע להורדה במשקל.
מנסיונם של אנשים רבים :  עדיפה ירידה איטית ובטוחה 
ולא מהירה ושבירה...!

הסבלנות משתלמת  -  בהצלחה !!!


מאחלת לכולנו חג שבועות שמח !



סדנת  "הרזיה דרך הראש"
כמה דיאטות כבר ניסית ? ירדת במשקל אך החזרת את הקילוגרמים חזרה... ואף יותר...?
האם יש קשר בין אכילה למצב רגשי? האם אפשר לנתק קשר זה?
האם אפשר לרכוש כלים לשליטה, לשינוי החשיבה, וההתנהגות עם האוכל ?
                       

מוזמנים להתקשר ולקבל ממני עוד פרטים:
ענת דור  052-6560117   
למשתתפים מוענק מפגש אימון אישי !